Equipament escolar

Equipament esportiu

L’Escola Pràctiques 1 té a disposició de l’alumnat l’equipament esportiu que han de dur a la classe d’educació física o de psicomotricitat. A més de portar el logotip imprès, les diferents peces llueixen els colors distintius del nostre centre: el blau i el taronja.

Jaqueta xandall

Pantalons xandall

Samarreta màniga llarga                                                                         Malla llarga (NOVETAT)

Pantalons curts                                                                   Samarreta màniga curta

La bata de l’escola

La bata també és d’ús obligatori, però només des de P3 fins a 2n de Primària. A partir de 3r és opcional: poden portar-la a la classe de plàstica, per no embrutar-se la roba.

La nostra gorra

Els i les alumnes ja poden portar la gorra del Pràctiques 1 a les excursions, colònies, etc. Estan disponibles en dos colors: blau i taronja.

Les comandes de l’equipament escolar es fan a través de l’oficina de l’AMPA.