novembre de 2022

DIA DEL MESTRE

El passat divendres dia 25 de novembre per iniciativa de les famílies de l’escola vam celebrar el dia de la mestra i del mestre.  Tot el personal del centre volem agrair de tot cor aquest gran detall i especialment a les mares que van organitzar aquesta celebració tan emotiva. Gràcies AFA, gràcies famílies!!!

DIA DEL MESTRE Llegeix més »

Més propostes als espais

La quinzena passada vam continuar aprenent tot jugant als nostres espais. Cada cop els esperem amb més ganes. JUGUEM AMB LES LLETRES: Juguem al memory amb les targetes del vocabulari del nostre poema de tardor. Aparellem paraula i imatge. JUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES: Treballem el comptatge amb elements de tardor i practiquem la grafia dels

Més propostes als espais Llegeix més »

Treball per espais I4

Aquesta quinzena hem realitzat les següents propostes als espais d’aprenentatge. Fem i desfem: Experimentem amb fruits carnosos de la tardor i composem amb ells.   Som artistes: La magrana. Utilitzem les troqueladores per crear un paisatge de tardor. Construmons: Construïm paisatges de tardor. Somiem: La cuineta. Juguem amb les lletres: El nom dels fruits de

Treball per espais I4 Llegeix més »

MÉS ESPAIS A I3

SOM ARTISTES: PINTEM AMB GRANS DE MAGRANA!!! ENS SORPRÉN QUE NO PINTEN DE COLOR VERMELL SINO LILA!!! UN COP SEC, FEM UN DIBUIX AMB RETOLADORS!! JUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES: TREBALLEM LA CLASSIFICACIÓ SEGONS EL COLOR I ALHORA LA MOTRICITAT FINA AGAFANT AMB PINCES LES BOLES DE COLORS QUE CAL COL·LOCAR EN EL BOL CORRESPONENT. SOMIEM: 

MÉS ESPAIS A I3 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut