El Caga Tió a l’escola

El Caga Tió ja feia dies que havia arribat a la nostra escola i vam decidir escriure una carta per demanir-li algun present; fins que vam poder fer cagar al Caga Tió i quina il·lusió que ens va fer poder cantar-li la cançó i… Llegeix més»

Teatre Escorxador

Cicle Inicial vam anar a veure una obra de teatre de la companyia ZUM-ZUM, que es deia: “soc una nou”.
Ens va agradar molt i vam riure molt també.

Activitats Nadal

En el darrers dies abans del Nadal hem treballat, però també hem jugat i hem fet manualitats molt boniques.

Principi d’Arquímedes

A la classe de 2n hem experimentat sobre el Principi d’Arquímedes sobre els objectes que floten en els diferets fluids.
Van veure que alguns objectes flotaven depenent del líquid on estaven immersos.
Quantes coses vam aprendre!!!.

EduCaixa Mitologia grega i romana

Els alumnes de 2n hem anat a veure l’exposició d’EduCaixa que exposaven una col·lecció de pintures i escultures (vingudes del Museu del Prado de Madrid) relacionades amb la mitologia greco-romana.
Alguns d’aquests deus i deesses els coneixiem del videojocs i còmics que haviem llegit en algun… Llegeix més»

ELS DARRERS ESPAIS DEL TRIMESTRE A P4

Tanquem el trimestre amb aquests espais:
FEM I DESFEM: Hem continuat fent transvasaments. Aquest cop ho hem fet amb panís i arròs.
I també hem creat neu amb aigua i bicarbonat. Hem fet ninots de neu i tot!

SOM ARTISTES: Continuem elaborant la decoració nadalenca.
També… Llegeix més»

ÚLTIMS ESPAIS DEL PRIMER TRIMESTRE

AQUÍ TENIU LES ACTIVITATS DELS ÚLTIMS ESPAIS D’AQUEST TRIMESTRE, AMB MOLTES GANES DE CONTINUAR EL TRIMESTRE QUE VE!!
CONSTRUMONS: POSEM EN MARXA LA IMAGINACIÓ PER CREAR UN MÓN AMB BLAT DE MORO, ELS NINS I ELS CERCLES CROMÀTICS.

FEM I DESFEM: HEM CONTINUAT FENT TRASVASSAMENTS,ARA AMB… Llegeix més»