La carta als Reis d’Orient

Les nenes i nens de Cicle Inicial hem escrit la carta als Reis d’Orient.
Els missatgers del Reis Mags han portat la bústia a l’escola perquè nosaltres poguem escriure el que volem que ens portin.
Aquest any hem estat bons minyons. encara que el nostre millor regal… Llegeix més»

Hem fet cagar al Tió de l’escola

Per fí ha arribat el gran dia!!!!!: “Hem fet cagar al Tió de l’escola”.
Li hem donat tant de menjar aquests dies que ens ha cagat uns regals fantàstics perquè continuem el gust per la lectura (contes) i que amb la nostra imaginació creem les nostres… Llegeix més»

Treballs nadalecs

Els infants de Cicle Inicial hem fet molts treballs manuals aquests dies: tapes de l’àlbum, tarja de Nadal, petites manualitats, decoració de l’escola.
Són uns dies d’alegria i així ho hem volgut representar.

Festival Nadal

Els alumnes de Cicle Inicial hem preparat un poema i una Nadala per poder celebrar aquestes dates tan senyalades i que encara que l’hem fet a la classe, ens ho hem passat molt bé.
Esperem que gaudiu de les nostres capacitats artístiques.
BONES FESTES!!!.