Les portes de Cicle Inicial

Com el Projecte Interdisciplinari de l’escola aquest curs 2019-2020 és l’Univers; els alumnes de 1r som els astronautes i els alumnes de 2n els Planetes.
Ens va divertir molt decorar les portes de les nostres classes i el passadís, en relació al Projecte que acabarem en… Llegeix més»

Les portes de les classes de Cicle Inicial

Museu de Lleida

Els alumnes de 1r el dia 26 de novembre vam visitar el Museu de Lleida fent un taller d’arqueologia.
Vam aprendre com fa milions d’anys els nostres avantpassats vivien en coves i feien servir estris, (que ells mateixos fabricaven amb materials diversos) per anar a caçar,… Llegeix més»

Museu de Lleida

El dimecres 27 de novembre, els alumnes de 2n, vam anar al Museu de Lleida i vam fer d’arqueòlegs de la Prehistòria.
Vam aprendre com vivien els homes primitius: les eines que feien servir per caçar i per menjar; com van aprendre a fer foc, a… Llegeix més»

Ludoteca Casc Antic

Les nenes i els nens de 1r hem anat a la Ludoteca del Casc Antic i ens ha agradat molt poder disfressar-nos i jugar a jocs de memòria, de construcció, casetes, cotxes, … .
Sempre tenim ganes d’anar a la Ludoteca perquè aprenem moltes coses i… Llegeix més»