Santa Cecília

El passat 22 de novembre va ser el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Per a celebrar-ho, els infants de 4t, 5è i 6è que estan aprenent un instrument fora de l’escola, han interpretat peces instrumentals davant de la resta de nenes i nens.

A P3 han rebut la visita d’en Roger, de 6è, amb el seu saxo.

P4 ha pogut escoltar el clarinet de la Mar, de 4t.

A P5 han escoltat a la Carmen i a la Carla de 4t, amb la guitarra i l’ukelele.

Els infants de 1r han escoltat les guitarres del Mario de 4t i de l’Isaac de 5è.

A 2n i a 3r han pogut gaudir de la música de les nostres pianistes, l’Alba i l’Emma de 4t i la Gina de 5è.

I a 4t, han pogut escoltar una de les peces que hem estat fent a flautapati amb alguns infants de 6è: Marc, Dani, Marta, Pep, Oliver, Ilyas, Alba, Paula C., CLoe, Melina, Khadija i  Naira.

Per veure les fotos i vídeos cliqueu la imatge:

MOLTES FELICITATS A TOTHOM!

VISCA LA MÚSICA!