PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ

• Presentació telemàtica: del 13 al 22 de Maig.
  • Presentació presencial: del 19 al 22 de Maig, de 9h a 13h
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Reclamació de la baremació: del 2 al 5 de maig de 2020

PRESENTACIÓ TELEMÀTICA

El Departament aconsella fer la preinscripció pel curs 2020/2021 de manera telemàtica, sempre que sigui possible.

APLICATIU

El codi del nostre centre és: 08037966

Consulta els codis d’ altres centres de Cornellà de Llobregat

1.- Per l’aplicatiu (OPCIÓ PREFERENT)

Caldrà enviar el resguard que us generi l’aplicatiu i la documentació acreditativa escanejada o fotografiada.
Ho heu d’enviar al correu del centre demanat en primera opció: a8037966@xtec.cat
Nosaltres us contestarem conforme hem rebut el resguard i la documentació.

Què cal enviar?

• Resguard de la sol·licitud que genera l’aplicatiu online.
  • Fotocòpia o foto del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Fotocòpia o foto del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia o foto del DNI de l’alumne o alumna (si en té)
  • Si heu al·legat algun mèrit del barem, també ens haureu d’enviar aquesta documentació escanejada o fotografiada
2.- Online

Descarregueu el document de sol·licitud i envieu-lo emplenat i signat juntament amb la resta de documentació.
Ho heu d’enviar TOT escanejat o fotografiat al correu del centre demanat en primera opció: a8037966@xtec.cat
Nosaltres us contestarem conforme hem rebut la documentació.

Què cal enviar?

• Sol·licitud omplerta:   Sol·licitud català        Solicitud castellano
  • Fotocòpia o foto del DNI de l’alumne o alumna (si en té)

PRESENTACIÓ PRESENCIAL

Si no pots presentar la sol·licitud online, també tens la possibilitat d’apropar-te a l’escola per a presentar-la.

Ho has de fer de la següent manera:

• Concerta la teva cita prèvia AQUÍ o envia un correu a l’ escola: a8037966@xtec.cat
  • Reserva la teva hora.
  • Per protecció, l ús de guants i mascareta serà obligatori. Caldrà que portis també un bolígraf de casa.
  • Porta la documentació omplerta amb els documents fotocopiats, per evitar fer cues i per agilitzar el procés.

La documentació que has de portar fotocopiada és la següent:

• Sol·licitud omplerta:  Sol·licitud català                Solicitud castellano
    • Llibre de família o, si no en teniu, la partida de naixement
    • DNI o NIE dels progenitors i de l’alumne (si en té)
    • Targeta sanitària de l’alumne (TIS)
    • Certificat de convivència, quan el domicili habitual no coincideix amb el DNI
    • Documents acreditatius del barem (llibre família nombrosa o monoparental, certificat acreditatiu discapacitat, ajut de la renda garantida de ciutadania)

LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL

El dia 29 de maig es publicarà la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

LLISTAT AMB EL BAREM PROVISIONAL ESCOLA IGNASI IGLESIAS

RECLAMACIÓ DE LA BAREMACIÓ: DEL 2 AL 5 DE MAIG DE 2020

Es podran presentar reclamacions si detecteu errades, i seran de manera presencial. MÉS INFORMACIÓ

Atenció: Cornellà de Llobregat és zona única; no hi ha diferents àrees d'influència, per tant, tots els residents de la ciutat obtindran 30 punts en aquest apartat.

Ho has de fer de la  següent manera:

• Concerta a partir del dia 30 de maig la teva cita prèvia AQUÍ
  • Porta el document de reclamació omplert. DOCUMENT
  • Per protecció, l’ús de guants i mascareta serà obligatori.

TOTA LA INFORMACIÓ A GENERALITAT DE CATALUNYA Estudiar a Catalunya

Calendari de tot el procés de preinscripció i matriculació

(Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia)

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
Matrícula
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020
Criteris de prioritat per a l’ ordenació de les sol·licituds

1. Criteris generals:
– Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare o tutor legal hi treballa: 40 punts
– Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
-Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts
-Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts
-Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts
-A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
– Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts
– Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts

2. Criteris complementaris.
– Formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts