concert

3r. Listen to the blues

Aquest segon trimestre l’alumnat de Cicle Mitjà va anar plegat a l’auditori de Sant Ildefons, per compartir una activitat musical. L’especialista de música ens havia preparat una audició de dos músics, que ens anaven relatant una mica la història que té tot moviment musical, en aquest cas, el Blues. Hom es pot fer una idea […]

3r. Listen to the blues Llegeix més »

Concert d’Hivern 2025-2026

El darrer dimarts 16 de desembre vam fer a l’escola el Concert d’Hivern i, un any més, va ser tot un èxit. Donem l’enhorabona a tots els nens i nenes de l’escola pel seu esforç i aprofitem per desitjar-vos molt bones festes! Podeu veure el concert accedint a la GALERIA D’IMATGES.  

Concert d’Hivern 2025-2026 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut