projecte

4t – Sortida Simon Coll

El passat dilluns 19 de febrer, els pastissers i les pastisseres de 4t vam visitar la fàbrica de xocolata Simón Coll. En aquesta sortida, vam conèixer de primera mà com es treballa amb la xocolata i quins productes fan amb aquesta. Ens vam convertir en experts i expertes de la xocolata i amb els ingredients

4t – Sortida Simon Coll Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut