flauta

4t. Taller de flauta dolça

El passat 13 de gener, els infants de 4t van tenir a classe un taller de flauta dolça. Va venir una flautista a ensenyar-nos un gran ventall de flautes de bec de moltes mides i sonoritats diferents. La flauta sopranino, la soprano, la contralt, la tenor, la baixa i la contrabaixa. A més, també ens […]

4t. Taller de flauta dolça Llegeix més »

Santa Cecília

El passat 22 de novembre va ser el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Per a celebrar-ho, els infants de 4t, 5è i 6è que estan aprenent un instrument fora de l’escola, han interpretat peces instrumentals davant de la resta de nenes i nens. A P3 han rebut la visita d’en Roger, de

Santa Cecília Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut