5è. CANTÀNIA
Aquest curs, un cop més, hem participat a l’activitat CANTÀNIA. Es tracta d’una cantata que aprenem moltes escoles a classe i que representem a l’Auditori de Barcelona. El títol de la Cantània d’aquest curs ha estat: “LES PORTES DEL MÓN”. Us deixem algunes fotos d’aquesta activitat a la GALERIA D’IMATGES DE CICLE SUPERIOR. També hi […]


