cicle inicial

1r SORTIDA A LA PEDRERA

El dilluns 10 de maig els nens i les nenes de Primer Inicial hem fet una sortida a Barcelona per visitar un edifici molt emblemàtic, la Pedrera,  ja que en l’àrea de plàstica estem treballant Antoni Gaudí. Hem fet una visita guiada pels espais més representatius d’aquest edifici: les façanes, les xemeneies encantades, hem vist

1r SORTIDA A LA PEDRERA Llegeix més »

1r. SORTIDA CAN CANADELL

Els alumnes de 1r de Primària, en el mes d’abril han anat d’excursió a Can Canadell . En aquesta sortida han gaudit dels animals i del seu entorn natural, tan bonic . En arribar vam esmorzar i seguidament els infants van tenir la sorpresa d’un personatge anomenat: La PINTURETA.  A més de ser molt divertit,

1r. SORTIDA CAN CANADELL Llegeix més »

HAPPY EASTER!

Aquesta última setmana del 2n trimestre hem estat treballant la pasqua a l’assignatura d’anglès. Hem fet jocs, sopes de lletres i hem pintat ous, conills de pasqua, cistelles… ens ho hem passat molt bé! A les classes de P5 els alumnes han escoltat cançons típiques de pasqua en anglès i després han fet una activitat

HAPPY EASTER! Llegeix més »

2n CUINEM A CASA

Després de treballar una tipologia textual determinada, en aquest cas, el text instructiu a partir de la recepta, tant oralment com per escrit. Els nens i nenes de segon hem après a fer un  plat seguint, de manera ordenada, totes les passes necessàries. Voleu veure que bé hem cuinat a casa?

2n CUINEM A CASA Llegeix més »

Fem ioga a l’escola!

Durant aquests dies hem tingut la gran sort de poder dedicar una sessió d’Educació Física a fer ioga. L’objectiu d’aquestes sessions era desconnectar per tornar a connectar amb nosaltres mateixos, hem treballat la relaxació i la respiració com a eina per utilitzar-les en el nostre dia a dia quan estem més neguitosos o necessitem un

Fem ioga a l’escola! Llegeix més »

CARNAVAL 2021

Aquest any Carnaval ha estat ben diferent, tot i així no ens podíem quedar sense aquesta gran celebració. Tots i totes ens hem esforçat molt per dissenyar i crear les nostres disfresses i poder lluir-les a la festa que vam fer al pati. Encara que no vam fer rua ni desfilada, com sempre, vam poder

CARNAVAL 2021 Llegeix més »

CONFERÈNCIES DE SEGON

En continuïtat de l’activitat que vam començar el curs passat a primer, aquesta setmana hem reprès aquesta tasca, que tant els agrada, i es va veure interrompuda per la COVID-19. Alguns nens i nenes de segon hem començat a fer-les amb moltes ganes i il·lusió!! VOLEU FER UNA ULLADA I VEURE QUÈ BÉ HO HEM

CONFERÈNCIES DE SEGON Llegeix més »

ELS DRETS DELS INFANTS

Divendres 20 de novembre, vam celebrar el dia universal dels drets dels infants. Els nens i nenes de segon vam fer diferents activitats per commemorar aquest dia i com a cloenda, vam sortir amb una insígnia. Voleu veure com van quedar de boniques?

ELS DRETS DELS INFANTS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut