4t. Assaig d’ actrius i actors
El dissabte 27 les alumnes i els alumnes de 4t que fan d’actrius i d’actors al Musical participatiu, van anar a l’escola de música “Musicart 102” a practicar les escenes en les quals intervenen. Ens ho vam passar molt bé! i vam gaudir i aprendre molt de l’experiència. El proper dimarts 14 de Maig serà […]
4t. Assaig d’ actrius i actors Llegeix més »


