nadal

BONES FESTES!

Benvolgudes famílies! Ha arribat el final d’un trimestre on hem passat molt bons moments. Les darreres dues setmanes del trimestre, han estat plenes d’activitats ben especials: El dimecres 13 de desembre els infants d’I4, I5, 1r i 2n van rebre una visita molt especial: La Fada Ondina va venir a l’escola acompanyada del músic Prana […]

BONES FESTES! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut