6è. PETIT PRÍNCEP

Aquest curs, les nenes i nens de 6è han preparat el musical del Petit Príncep per a acomiadar-se de l’etapa de primària. El darrer dijous van fer la representació del musical davant les famílies al teatre de l’escola i va ser un acte molt emotiu. És per aquesta raó, que volem compartir-ho amb la resta de famílies de l’escola, desitjant que us agradi, i en gaudiu. El vídeo és a la galeria d’imatges de cada cicle.

Ens agradaria deixar constància dels agraïments que vam anomenar a la presentació de l’acte:

Primer de tot als infants de 6è, que s’han esforçat moltíssim aprenent els textos, les cançons, les danses, els moviments escènics… fent una menció especial als nens i nenes que no van anar de colònies i que van elaborar manualment la gran majoria de l’atrezzo de l’obra.

A tot el personal del centre que d’una manera o una altra hi han posat el seu granet de sorra.

A les famílies, per les aportacions que han fet pel que fa al vestuari i a l’atrezzo de l’obra i per fer que l’acte fos encara més emotiu amb la seva presència.

A la Rut, que va venir a l’aula a fer-nos un taller de Llengua Catalana de Signes, i amb qui vam aprendre la cançó de Comiat.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tothom i estem molt agraïdes i agraïts.