saxo

Santa Cecília

El passat 22 de novembre va ser el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Per a celebrar-ho, els infants de 4t, 5è i 6è que estan aprenent un instrument fora de l’escola, han interpretat peces instrumentals davant de la resta de nenes i nens. A P3 han rebut la visita d’en Roger, de […]

Santa Cecília Llegeix més »

3r i 4t. FAGOT I SAXO

Els infants de cicle mitjà han rebut aquest curs la visita de dos músics de la família del VENT-FUSTA En el cas de 3r, van rebre la visita d’ un fagotista. El fagot és un instrument de la família del vent-fusta i que té una embocadura de doble canya. A 4t, van veure una saxofonista.

3r i 4t. FAGOT I SAXO Llegeix més »

4t. Saxòfon

Aquesta tarda han vingut a l’ escola a fer un taller de Saxo per als nens i nenes de 4t. Ens han ensenyat un saxo soprà i un saxo alt. A més, ens han demostrat que amb materials reciclats (regadora i broquet) podem fer el nostre propi saxo. Hem escoltat cançons mentre vèiem algunes imatges:

4t. Saxòfon Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut