CI i CM La màquina del so
Aquest trimestre els infants de 1r, 2n, 3r i 4t, han anat a veure l’espectacle: La màquina del so a l’auditori de Sant Ildefons. Des que l’home és home s’han construït instruments per poder fer sons. Des del so produït pel vent en una canya fins a la flauta i un reclam d’ocells i amb […]
CI i CM La màquina del so Llegeix més »



