Qui som

L’escola Ignasi Iglesias és a Cornellà de Llobregat. Està ubicada al barri del Pedró, concretament al carrer Marià Benlliure número 29.

El centre es va crear el 1980 per donar resposta a la demanda de la població i per acollir els alumnes d’altres barris que no tenien plaça a l’escola més propera. Cap als anys 90 l’escola es va fusionar amb un altra escola del barri (Torres i Bages) El curs 2007/2008 es va traslladar al nou edifici amb capacitat per a dues línies d’etapa infantil i primària. La ràtio per aula és més / menys de 25 alumnes. A partir del curs 2014/15 la doble línia està completada. És un centre on els indicadors el cataloguen com a creixent.

Els equipaments culturals i socials del barri i de la ciutat ofereixen serveis didàctics i recreatius com ara, la Biblioteca Central, l’Orfeó Catalalònia, el Patronat Cultural recreatiu, l’Auditori, Associacions de veïns i esplais.

El centre realitza el traspàs a secundària i a les diferents escoles que ho demanin .  Estem adscrit a l’IES Francesc Macià i a l’IES Esteve Terrades.