L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES
Aquest curs tot i les dificultats de la pandèmia també hem pogut gaudir de les colònies, això si amb totes les mesures pertinents. L’alumnat de 6è comença avui la seva aventura i demà ho faran també els infants de P5, 2n i 4t. Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que hi […]
L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES Llegeix més »



