BONES VACANCES!!
Benvolgudes famílies, Acomiadem aquest 2n trimestre i ho fem plens de color gràcies als ous tan bonics que heu guarnit amb els vostres infants. Us fem arribar unes fotos per compartir amb vosaltres el resultat de les vostres creacions i us donem un cop més les gràcies per col·laborar dia a dia en fer escola […]
BONES VACANCES!! Llegeix més »



