Escola verda

Ja fa uns anys que l’Escola Ignasi Iglesias té el distintiu d’ Escola Verda, això implica que eduquem als nostres alumnes en la sostenibilitat i el respecte al medi ambient.

Un dels punts a treballar és generar el mínim de residus i reciclar tants com sigui possible; així com, avançar en el compromís cap a una alimentació sana i equilibrada tots els dimarts amb l’esmorzar de fruita.

Es distribueixen les tasques per cicles:

• Dos alumnes de 3er. una mica abans del pati treuen la galleda de la matèria orgànica.
  • Dos alumnes de 4art. Treuen les capses per recollir les carmanyoles o boc’n roll. Han de vetllar per a que els residus que s’hi dipositen siguin els correctes. Quan acabi l’esbarjo entren les galledes i contenidors.
  • L’alumnat del cicle mig i 5è s’encarrega de treure els contenidors (plàstic i orgànica) a l’hora de l’esbarjo.
  • Tots els dilluns els alumnes porten les clakis al punt de recollida. L’alumnat de 6è, recullen les clakis plenes de primària i infantil, i donen les buides. L’alumnat responsable comptabilitza els litres d’oli i passen les dades a la pàgina web d’OLIKLAC. Podeu saber-ne més clicant la imatge.

• L’ Escola també participa al projecte APILO, per fer recollida selectiva de piles. Podeu saber-ne més clicant la imatge.