gener de 2023

5è. Cooperem o competim?

El passat dilluns 23 de gener, els infants de 5è van fer un taller organitzat per Irenia (jocs de pau). El taller consistia en un joc de reptes.  Es tractava de superar les proves, però, a més, fer-ho de forma que l’alumnat aportés les seves habilitats i destreses pel bé del seu grup. Es van […]

5è. Cooperem o competim? Llegeix més »

I5. Espectacle Kaixes

El passat 11 de gener, els infants d’ I.5 van anar a l’Auditori de Sant Ildefons, a veure l’espectacle Kaixes de la mà de la companyia Com sona? L’espectacle va ser preciós, us enllacem aquí uns quants fragments de la presentació de l’espectacle per a que us en pogueu fer una idea. Accediu a la

I5. Espectacle Kaixes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut