ballarins

P5. Festa de l’aigua

Avui els nens i nenes de P5 hem gaudit de la festa de l’aigua. Ens hem remullat de dalt a baix tots plegats, hem prés el sol, jugat a les cartes… ha estat molt divertit. Entreu i cliqueu a la imatge per veure totes les fotos…

P5. Festa de l’aigua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut