març de 2018

1r. La Pedrera

El dimecres 21 els nens i nenes de primer vam visitar La Pedrera. Ens vam convertir en uns autèntics exploradors buscant els secrets d’Antoni Gaudí. Clickeu a la foto per veure tot l’àlbum.

1r. La Pedrera Llegeix més »

FEM LA MONA

LA MONA RODONA AVIAT MENJAREM!!!!!!!!!! HEM FET LES NOSTRES MONES I ENS HAN QUEDAT GENIAL. ESPEREM QUE ESTIGUIN BONÍSSSSSSSIMES!!!!!!!! ENTREU I CLIQUEU A LA FOTO PER DESCOBRIR.

FEM LA MONA Llegeix més »

3r i 4t. Teatre al Patronat

Ahir, els nens i nenes de 3r i 4t vam anar al Patronat a veure l’ obra de teatre “Puig i Fontanals, carters professionals”. Va ser una obra molt divertida i ens va agradar molt. Al principi feia una mica de por i la música era una mica trista però de seguida la cosa va

3r i 4t. Teatre al Patronat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut