TOTS ESTEM BÉ!
ELS COETS DE P4 A I ELS CASTELLS DE P4 B TAMBÉ ENS TROBEN MOLT A FALTAR !!!! ENS HO FAN SABER! HO VOLEU VEURE! CLIQUEU!
ELS COETS DE P4 A I ELS CASTELLS DE P4 B TAMBÉ ENS TROBEN MOLT A FALTAR !!!! ENS HO FAN SABER! HO VOLEU VEURE! CLIQUEU!
Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 4t, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Queen i es diu I Want it All. Enllaç: Queen – I want it all Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem
Queen – I want it all Llegeix més »