abril de 2020

Queen – I want it all

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 4t, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Queen i es diu I Want it All. Enllaç: Queen – I want it all Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem

Queen – I want it all Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut