ILEC: Impuls de la Lectura

El Departament d’Ensenyament participa en el Pla Nacional de Lectura presentat pel Govern de la Generalitat establint com a objectiu la millora de l’èxit escolar de tot l’alumnat.  I ho fa potenciant la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l’escolaritat bàsica per augmentar la competència comunicativa i lingüística i el desenvolupament de l’hàbit lector dels infants i joves, sense oblidar que la competència lectora és la base de molts aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta.

Els docents de la nostra escola hem rebut un curs de formació d’Impuls de la Lectura (ILEC) durant tres cursos.  Aquestes activitats les duem a terme amb els nostres alumnes, en les 3 llengües (castellà, català i anglès), des dels més petits, P-3, fins als que estan a punt d’acabar l’escolaritat, 6è.

Ens han fet la presentació de l’Impuls de la Lectura, hem treballat la Competència lectora i el gust per llegir, Fluïdesa i estratègies de lectura i Llegir per aprendre.