CLARINET

Santa Cecília

El passat 22 de novembre va ser el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Per a celebrar-ho, els infants de 4t, 5è i 6è que estan aprenent un instrument fora de l’escola, han interpretat peces instrumentals davant de la resta de nenes i nens. A P3 han rebut la visita d’en Roger, de […]

Santa Cecília Llegeix més »

1r. Clarinet

Ahir els nens i nenes de 1r vam rebre la visita de la Laia per a realitzar el taller de solistes a l’aula. L’ instrument que ens va mostrar va ser el CLARINET, i en vam aprendre moltíssim! Ens vam endinsar en un viatge per diferents indrets i amb l’ajuda dels animals i éssers que

1r. Clarinet Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut