P5. CAGA TIÓ!
Avui hem fet cagar el tió d’infantil! Quina sorpresa, ha crescut moltíssim! Tenía una mica de mal de panxa ,i de tant en tant, hem escoltat algun pet. Hem picat i cantat molt fort i hem aconseguit que cagués unes xocolatines i un clauer per cadascú!!! Cliqueu a la foto per veure més imatges.


