desembre de 2018

P3. Bones festes!

Les nenes i nens de p3 hem estat fent activitats de nadal tots aquests dies: manualitats, concert, tió, intercanvi de postal amb els nostres padrins, etc. Si voleu veure totes les fotos entreu i cliqueu a la imatge. BONES FESTES A TOTHOM!

P3. Bones festes! Llegeix més »

UN NADAL DE PEL·LÍCULA!

Com cada desembre, la cita més esperada per les famílies és el concert de Nadal. Però dins l’ escola, grans i petits ens hem esforçat molt per tenir a punt les cançons i els poemes. Com sempre l’ empeny de qui és altruista, ha millorat la posada en escena: els llums de l’ escenari, la

UN NADAL DE PEL·LÍCULA! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut