octubre de 2018

2n La Verema

Els nens i les nenes de segon vam marxar d’excursió a Can Canadell. On vam conèixer la vinya i el raïm, vam visitar el celler i vam trepitjar el raïm amb els peus tot fent gresca. (Clickeu a la foto per veure totes les fotos i vídeos).

2n La Verema Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut