2n

Marxem de colònies!!

Per fi han arribat les esperades colònies, tenim moltes ganes de gaudir i passar-ho bé! L’alumnat de P5, 2n i 4t comença avui la seva aventura i 6è ho farà la setmana vinent.  Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que vagin realitzant. Us convidem a gaudir de les fotos clicant  a […]

Marxem de colònies!! Llegeix més »

2n Sortida “La Verema”

Els nens i les nenes de 2n, el dia 26 d’octubre, van fer la primera excursió del curs gaudint d’un dia ple d’activitats on van ser els autèntics protagonistes del procés. Es van adonar que recollir el raïm és una tasca que requereix de molts passos importants. Anar a buscar el raïm al cep i

2n Sortida “La Verema” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut