NEVAAAAAAAA!!!!!!!!!!
HEM APROFITAT I HEM SORTIT A GAUDIR DE LA NEU!!!!!!! ESTEM SUPER NERVIOSOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!! MIREUUUUUU CLIQUEUUUU!!!!!!
NEVAAAAAAAA!!!!!!!!!! Llegeix més »
HEM APROFITAT I HEM SORTIT A GAUDIR DE LA NEU!!!!!!! ESTEM SUPER NERVIOSOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!! MIREUUUUUU CLIQUEUUUU!!!!!!
NEVAAAAAAAA!!!!!!!!!! Llegeix més »
ESTEM APRENENT ALGUNES COSES DE L’OFICI QUE VAM TRIAR A LA CLASSE. COM QUE SOM ELS POLICIES, HEM CONVIDAT AL JOSE, EL PAPA DE L’AINHOA DELS BALLARINS,QUE ÉS POLICIA. ENS HA EXPLICAT UN MUNT DE COSES. MOLTES GRÀCIES JOSE.
HEM TINGUT UNA VISITA!!!!! Llegeix més »