TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL DE L’EQUIP DIRECTIU DE L’ESCOLA

Elisenda Terré (Directora)
  1. L’Eli va arribar a l’escola el curs 2010-2011. Durant aquests anys ha estat tutora de primària, coordinadora de cicle, secretària de l’equip directiu i actualment ocupa el càrrec de directora.
  2. Té la diplomatura de mestra d’educació primària  i formació en atenció a la diversitat, la globalització dels aprenentatges, la cultura matemàtica, formació per la gestió i direcció de centres educatius i la gestió i organització de les aules multigrau.
Vanessa Ruiz (Cap d’estudis)
  1. La Vanessa va arribar a l’escola el curs 2005-2006. Durant aquests anys ha estat tutora d’infantil i primària, coordinadora de cicle, secretària de l’equip directiu i actualment ocupa el càrrec de cap d’estudis.
  2. Té la diplomatura de mestra d’educació infantil i formació en cultura matemàtica de les persones, psicomotricitat, llengua i la gestió organització de les aules multigrau.
Rubén Garcia (Secretari)
  1. En Rubén va arribar a l’escola el curs 2009-2010. Durant aquests anys ha estat tutor de primària, coordinador de cicle, director i actualment és el secretari de l’equip directiu.
  2. Té la diplomatura de mestre d’educació primària i formació en cultura matemàtica, ciències per entendre el món, atenció a la diversitat, formació en gestió i direcció de centres educatius i la gestió organització de les aules multigrau.