BENVINGUDES I BENVINGUTS!!!

41è Concurs literari del Jaume Barrull

El passat dimarts 23 d’abril a l’escola vam celebrar Sant Jordi i com cada any es van repartir els premis del concurs Jaume Barrull.
Aquest curs 2023/24 s’ha celebrat per quaranta-unena  edició de manera presencial al pati de l’escola, com ja es tradició aquest concurs… Llegeix més»

4t Sant Jordi al carrer

El dia 22 d’abril, els alumnes de 4t, vam representar l’obra de Sant Jordi al carrer, al pati de les comèdies. Amb la col·laboració de la Regidoria de Joventut, Educació i Ocupació de l’Ajuntament de Lleida i la Comissió Escola i Entorn del Centre Històric vam participar dins la programació de la Primaverada.

Entorn d’aprenentatge de Cardona

És amb gran emoció i expectació que ens preparem per a la sortida de colònies a l’entorn d’aprenentatge de Cardona.
Aquesta experiència única promet enriquir els nostres coneixements i vincles amb la natura i la història. Amb el cor ple d’il·lusió, hem explorat els racons màgics… Llegeix més»