L’energia

Què provoca els canvis en la matèria?

Sincrotró Alba Font: Internet Font: Greenpeace

Guia de treball: MA_Lab3_cat

La ZER (Zona d’escoles rurals) Moianès Llevant situada en una zona d’alt risc d’incendis (ZAR) te una especial sensibilitat, des de la seva fundació, en realitzar tasques de prevenció d’incendis. És quelcom en el ADN del col·lectiu escolar rural.

Cada any alumnes, professors, famílies i veïns surten al bosc a fer tasques de prevenció d’incendis retirant tot tipus de brossa, en especial ampolles que poden fer de disparador d’incendis.

Ara, aquest curs 23-24 la comunitat escolar ha volgut donar un pas endavant, no sol demostrant que una ampolla pot provocar un incendi, com es fa en aquesta sessió escolar, sinó, com es demostrarà en les properes sessions com extingir un foc i també com preveure a on es pot produir un incendi.