Art amb Parkinson: Mireia Cordomí, nova docent de Visual i Plàstica a l’Institut Vallbona d’Anoia
A la secció Art amb Parkinson coneixem la Mireia Cordomí, artista, docent i mare, que ha trobat en la pintura i el collage un refugi i una font d’energia després del seu diagnòstic de Parkinson.
La Mireia és també la nova professora de Visual i Plàstica i Expressió Artística del nostre institut. Ha transformat l’aula en una veritable classe de pintura, on tothom es pot submergir en un món de creativitat i color. Estem segurs que l’alumnat en gaudirà molt.
Amb una trajectòria vinculada sempre a l’art —Belles Arts, ebenisteria artística, disseny i restauració—, la Mireia defensa el poder transformador de la creativitat. El diagnòstic de Parkinson no ha aturat la seva inspiració, sinó que ha obert una nova etapa: una col·lecció de pintures dedicada a la dopamina, molècula clau tant en la malaltia com en la motivació i el benestar quotidià.
Amb les seves obres i la seva manera de viure l’art, la Mireia ens recorda que la creativitat és molt més que expressió: és també teràpia, motor d’esperança i un camí per viure amb més intensitat.
Que aquest nou curs sigui un temps on la curiositat i la creativitat es despertin, i on, com la Mireia, sapiguem transformar els reptes en oportunitats amb resilència i passió per aprendre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |










