Entrevista a Marta Aran.

L’alumnat de l’optativa d’Emprenedoria i Oficis Teatrals de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat d’entrevistar la Marta Aran. L’actriu, dramaturga i directora va ser la guanyadora del premi a la millor autoria revelació en la darrera edició dels premis Max de les arts escèniques, organitzats anualment per la Fundació Sgae. Amb aquesta activitat, hem enriquit el projecte d’investigació sobre els oficis teatrals, que ha permès a l’alumnat conèixer les diferents professions que conflueixen per a donar forma als espectacles teatrals.

A continuació, podeu llegir l’entrevista complerta. ➡Entrevista a Marta Aran