Taller sobre l’alcohol amb els alumnes de 4t ESO

page (2)

També inserit en el pla d’acció tutorial de la SES, el passat dia 8 de maig els alumnes de 4T ESO han participat en un taller sobre “l’alcohol”.
Durant dues hores el ponent ha utilitzat diferents dinàmiques de cara a treballar l’afectació diferencial del consum d’alcohol en funció de l’edat, les falses creences sobre l’alcohol, els riscos i conseqüències de les borratxeres i altres formes d’abús d’alcohol, així com altres aspectes: agressivitat, conducció, sexualitat, relació de parella, legislació, etc.

És del tot necessari que els nostres joves aprenguin a evitar o retardar l’inici del consum d’alcohol, afavoreixin el procés de reflexió crítica sobre el seu consum , reforcin positivament l’opció de no consum i augmentin la percepció de risc associada a l’alcohol.