Busquem un nou LOGO per la SES Vallbona

Participa en el concurs i guanya un DRON!

Baixa’t les bases aquí: bases-logo-ses-vallbona-danoia

dron

El logotip és un signe gràfic, distintiu o emblema utilitzat per entitats comercials, organitzacions o individus amb l’objectiu de facilitar o promoure el reconeixement públic instantani d’un producte, servei o empresa.

Els logotips poden ser figuratius, abstractes, tipogràfics o una combinació d’aquests a través d’una composició d’imatges (símbols o icones) i/o text que inclogui el nom de l’entitat. Quan un logo només disposa de tipografia rep el nom de monograma.

Un logotip ha de ser pràctic per ser utilitzat en tot tipus de mitjans i suports. Has de tenir present que no tots els logos són fàcilment adaptables a tots els suports.

Un logo que perduri en el temps. Això ens obliga a pensar en dissenys clàssics i moderns alhora, de manera que amb petits retocs l’essència del logo pugui durar dècades… o per sempre.

Un logotip ha de tenir algun element identificatiu, que es recordi.

Heu de fer un esforç per trobar aquest color, aquesta textura, o aquesta figura que de seguida cridi l’atenció de qui la miri i quedi fixat a la retina.

Inspira’t, prova, pensa, dissenya, canvia la forma i la disposició dels elements, colors i escull el que més t’agradi, sigues original…

BASES DEL CONCURS:

• El concurs està adreçat a tot l’alumnat de la SES Vallbona d’Anoia que hi vulgui participar
  • Cada alumne podrà presentar un màxim de 2 propostes.
  • Les obres presentades cal que siguin originals i inèdites.
  • Condicions que ha de complir el logo:
  1. Els originals han de ser aptes per a la reproducció impresa amb un màxim de 4 tintes (4 colors o tonalitats).
  2. La mida ha de ser DIN-A4.
  3. El logo ha d’anar acompanyat d’un sobre tancat on figuri la informació següent: nom, cognoms, i l’adreça electrònica de l’autor/a.
  4. L’autor del logo guanyador serà premiat amb un DRON (veure imatge)
  5. El termini màxim de presentació serà el 31 de març de 2017.
  6. També s’haurà d’enviar el logo en format pdf (amb una resolució mínima de 300 ppp) per correu electrònic a l’adreça: angels.sendra@sesvallbona.org amb la indicació CONCURS LOGO a l’assumpte del correu.
  7. La votació del logo guanyador es realitzarà mitjançant consulta a l’alumnat, el professorat i les famílies del centre. Es descartaran aquells logos que no es considerin aptes per no ser adequats al que es demana.
  8. El logo guanyador restarà en propietat de la SES Vallbona d’Anoia i en farà l’ús que cregui convenient, dins les necessitats del centre.
  9. El logo guanyador pot sofrir canvis per tal d’ésser professionalitzat i d’aquí obtenir el logo final.