Eleccions Consell Escolar

Apreciades famílies,

Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als consells escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya. Enguany cal renovar 1 membre del sector pares i mares.

Els cens electoral d’aquest centre restarà exposat al tauler d’anuncis a partir del dia 7 de novembre amb un termini de 3 dies naturals per a possibles reclamacions.

Les possibles candidatures caldrà que es presentin a la secretaria del centre no més tard del dia 18 de novembre. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis del centre el dia 21 de novembre. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles.

El sorteig públic per tal de designar els membres de la mesa electoral es farà el dia 11 de novembre, a les 11:00 hores, a la Sala de Professors/es del centre.

Cada elector (pare i mare o representants legals dels alumnes) podrà votar un nombre màxim de 1 pare/mare com a representants al Consell Escolar del centre.

Les votacions del sector pares i mares es realitzaran el dia 30 de novembre, de 17:00 hores a 19:00 hores, a les dependències del centre.

En el taulell d’anuncis de l’Institut restarà exposada la convocatòria específica d’aquestes eleccions per tal que pugui ser consultada.

Us adjuntem el document de presentació de candidatura així com el document per actuar com a supervisor/a de la mesa electoral.

document-presentacio-candidatura

document-supervisors

Per qualsevol dubte o aclariment, podeu consultar la intranet d’educació o la següent pàgina web: http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/participacio-compromis/participacio-coresponsabilitzacio/participacio-funcionament-centre/consell-escolar/