Postal de Nadal 2021

L’alumne de 4t d’ESO d’Educació Visual i Plàstica, de la mà de la professora Àngels Sendra, han creat aquesta postal de Nadal amb què us volem felicitar les festes

Ràdio INS Vallbona d’Anoia

Enguany, us presentem un nou repte molt il·lusionant: Ràdio INS Vallbona!
Donem veu a l’alumnat de l’institut sota el lema que ells mateixos han definit com a eix vertebrador d’aquest nou repte: “Comuniquem, expressem, compartim i difonem”.
Teniu disponible la 1a Temporada realitzada durant el primer trimestre… Llegeix més»

Recapte d’Aliments Solidari a l’INS

Enguany reprenem el Recapte d’Aliments a l’Institut amb l’objectiu d’ajudar i solidaritzar-nos amb aquelles persones que més ho necessiten.
Recaptem aliments de primera necessitat fins al 20 de desembre. Animeu-vos a participar i demostreu la vostra versió més solidària. SOM SOLIDARIS!
A través d’aquest enllaç podreu veure el… Llegeix més»

Trobada de coordinadores Erasmus+ Vallbona

Les coordinadores del programa Erasmus+ de l’escola Josep Masclans, l’Elena Valledepaz, i de l’institut de Vallbona d’Anoia, la Carme Flores, s’han trobat aquesta setmana passada per compartir experiències i idees d’activitats per dur a terme els respectius programes Erasmus+.
Són trobades que enriqueixen els programes culturals… Llegeix més»