Sortida a Tarragona de 1r d’ESO

El passat 1 de febrer, l’alumnat de 1r d’ESO va participar d’una sortida a Tarragona organitzada conjuntament entre els departaments de Llengua catalana i Humanístic amb el suport del FONS PROA+.

La sortida integrava dues activitats: la primera va ser una passejada pels principals monuments romans de la ciutat: la Muralla, el Temple d’August (actual Catedral), el Fòrum Provincial, el Circ, l’Amfiteatre, el Fòrum de la Colònia i la Necròpoli Paleocristiana, per poder conèixer i entrar en contacte amb el llegat romà a Tarragona. La segona activitat va ser la representació d’una obra de teatre social, amb el ‘bullying’ com a protagonista, que portava per títol: ‘Mr.bullying’. A l’auditori de la Diputació de Tarragona, l’alumnat va poder gaudir d’aquest muntatge teatral, amb un text que feia reflexionar sobre els diversos rols que prenen les persones implicades en el ‘bullying’, finalment, es proposava un final obert a la història, que ens convida a tenir un paper protagonista en la lluita contra el ‘bullying’.

I, a més, vam gaudir d’una jornada de convivència, i d’un bon matí de sol.