L’AJUNTAMENT LLIURA ELS PREMIS L’INSTITUT EMPRÈN

Dilluns 6 de maig va tenir lloc el lliurament dels premis  l’Institut Emprèn, el concurs d’idees de negoci per a joves de batxillerat i cicles dels centres d’educació del municipi. S’han atorgat premis als projectes més ben treballats, al projecte més innovador, a projectes amb més responsabilitat social i una menció especial per al projecte amb més implicació en el desenvolupament econòmic del municipi.

Dos dels treballs premiats han estat dels nostres alumnes:

1r premi en la categoria “PROJECTE MÉS BEN TREBALLAT”

Alumna de 1rbatxillerat B: Isabel López García.
Projecte d’empresa Gaman Loto.
Una empresa que ofereix tot un seguit de serveis per millorar el benestar general de les persones. S’ofereixen entre altres: una zona salut i benestar físic amb spa, gimnàs, centre mèdic, botiga de productes ecològics i respectusosos amb el medi ambient, àrea on es cuida la ment, espais per a la gent jove per fer diferents activitats, una fundació on es faran diferents tipus d’esdeveniments com concerts, exposicions i altres, i un hotel a l’aire lliure per gaudir dels estels.

2n premi en la categoria “PROJECTE MÉS INNOVADOR”

Alumnes de 1r batxillerat B: Mabel Delgado Jimenez I Teo Martell Balcells

Projecte Ecorenovable shower de l’empresa EcoDelmart

Empresa que té l’objectiu de millorar el medi ambient i la sequera actual, i per això ofereixen ecorenovable shower, una dutxa que recull en un dipòsit l’aigua que utilitzem per dutxar-nos per tal de poder reutilitzar-la i estalviar aigua i diners. També inclou una aplicació que ens indica el temps i l’aigua que hem utilitzat per prendre consciència del nostre consum.

Volem felicitar les premiades, l’alumnat  participant i la seva professora, Estefania Muñozo per la bona feina feta.

Us adjuntem unes imatges de la jornada.