BENVINGUTS A LA BIBLIOTECA DE L’INS MARTA MARTA

BENVINGUTS A LA BIBLIOTECA DE L´INSTITUT MARTA MATA!!

Obrim les portes de 11.30 a 12.00  cada dia, a l´hora del pati.

Els nostres DOS OBJECTIUS principals són:

1) Incentivar el gust per la lectura. Els alumnes lectors acostumen a ser aquells amb més èxit educatiu.

2) Ajudar a  l´alumnat  a ampliar els seus coneixements,  donant-li suport per als seus estudis.

Tenim un servei de consulta i un altre de préstec. Hem prestat uns 200 libres des que ha començat el curs.

Fem laboratoris temàtics amb activitats de lectura (Halloween, Dia Mundial de la Poesia, Sant Jordi…)

També participem al Pla de Lectura, proporcionant llibres a aquells alumnes que ho necessiten, durant la Lectura en Veu Baixa.

Seguim  un programa d´intercanvi amb la Biblioteca Municipal de Salou.

LA NOSTRA BIBLIOTECA DISPOSA DE:

-Un indret de lectura amb butaques i  estants amb revistes de temàtica diversa.

-Un àmbit d´estudi i un altre de consulta i lectura, amb quatre ordinadors per a ús de l´alumnat.

-I el millor de tot, el nostre fons bibliogràfic de 1400 exemplars, tenim: best-sellers, novel·les juvenils, obres clàssiques de literatura, còmics, enciclopèdies, llibres de divulgació científica, llibres de temàtica local (centrats en Salou)…

Cada any destinem part del pressupost per a adquirir nous exemplars seleccionats pels nostres alumnes i pel professorat dels diferents departaments.

Anem informant de les novetats adquirides al plafó del costat de la porta.

Totes les donacions per part de pares i mares són benvingudes: en especial, aquells llibres de temàtica juvenil i de divulgació que puguin ser aprofitats pels nostres alumnes.

Disposem a més d´un punt d´intercanvi de llibres al costat de la porta.

PER AL CURS VINENT 2017-2018 tenim previst  d´encetar clubs de lectura per a alumnes a l´hora del pati i per als pares dimecres a la tarda.

També es preveu d´obrir la biblioteca als alumnes i a les seves famílies els dimecres de 18 a 19 hores.

Ambdues coses es provaran de manera experimental. Necessitarem la vostra participació.

US ESPEREM!!bib1 bib2 bib3 bib4