PROVES CANGUR 2017

El passat dijous es van dur al centre les proves matemàtiques Cangur. Les proves Cangur es realitzen de manera simultània a Catalunya, València i Balears i consisteixen a resoldre 30 problemes de diferent grau de dificultat. Són considerades un indicador d’excel.lència matemàtica.
Al nostre institut han participat alumnes de tots els nivells. Aquí els podeu veure satisfets després d’haver superat la prova.
Des del centre volem donar les gràcies en nom dels alumnes a l’AMPA, que ha premiat el seu esforç amb un deliciós esmorzar amb coca i suc.