14ena EDICIÓ DEL LLIURAMENT DE LES BEQUES UNIVERSITÀRIES

La Sala Costa Daurada del TAS de Salou ha estat aquest matí l’escenari del lliuramentbeques-4 beques-3 beques-2 beques-1t de la 14ena edició de les beques universitàries que any rere any du a terme la regidoria d’Ensenyament del consistori. L’alcalde, Pere Granados, acompanyat de la regidora de l’àrea, Julia Gómez, han presidit l’acte de lliurament amb les quals es reconeixen aquells estudiants de Batxillerat i d’últim curs de Cicles Formatius de Grau Superior que han destacat pel seu rendiment acadèmic i han obtingut bones qualificacions. Enguany, s’han destinat més de 10.200 euros a la formació acadèmica dels joves de Salou, dues d’elles patrocinades per Repsol. Precisament, a l’acte hi ha assistit el responsable de comunicació i cap de relacions externes de Repsol a Tarragona, Josep Bertran a més d’alumnes, professors i equips directius de l’IES Jaume I, l’IES Marta Mata i l’Escola Elisabeth. També s’ha aprofitat l’acte per distingir l’alumne amb major nota a les PAU, les proves d’accés a la universitat.
L’atorgament d’aquestes beques té com a objectiu donar suport als projectes de formació dels estudiants que la sol·licitin i premiar el bon rendiment acadèmic amb la pretensió de ser un incentiu per a la continuïtat dels seus estudis, tot tenint en compte la situació socioeconòmica familiar.
Enguany, els estudiants que s’han endut una beca han estat:

-En l’apartat de Batxillerat amb Matrícula d’Honor (700 euros cada un):

Marc Ariño Casals, cursat a l’Institut Marta Mata.

Anna Besora Ollé, cursat a l’Institut Marta Mata.

Mònica Badia Clavé, cursat a l’Institut Marta Mata.

-Del grup de Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials (1.150 euros cada un)

Raúl Robles Marin, cursat a l’institut Marta Mata.

Alba Gómez Secaduras, cursat a l’Institut Jaume I.

-Del grup de Batxillerat de Ciències i Tecnologia (1.150 euros cada un):

Maria Pereira Fernández, cursat a l’Institut Marta Mata.

Samuel Alarcón Julian, cursat a l’escola Elisabeth.

-En l’apartat de batxillerat Artístic (1.150 euros cada un):

Erney Felipe Acosta Cruz, cursat a l’Institut Marta Mata.

Carme Moreno ha tornat a l’Institut comunicant-nos la bona noticia de totes les beques obtingudes pels nostres estudiants d’excel·lència.
Volem felicitar de tot cor a Marc Ariño Casals, Anna Besora Ollé, Monica Badia Clavé, Raul Robles Marin, Maria Pereira i Erney Acosta Cruz, per haver obtingut cadascun d’ells una d’aquestes beques que els ajudaran en la seva trajectòria dels estudis universitaris.
Enhorabona alumnes, companys, estem tots ben orgullosos de vosaltres i esperem que hi hagi molts més que segueixin el vostre camí.

Us deixem unes quantes fotografies de l’acte amb els nostres alumnes i els pares d’aquells que no han pogut assistir a l’acte, recollint els seus importants guardons.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *