CABARET: EL MUSICAL
El passat dimecres els alumnes de BAT i les profes de Català i Castellà, la Blanca i la Inés vam anar al teatre a Barcelona, un luxe, a veure l’obra Cabaret, i ha estat una experiència magnífica que la recomanem a tot el que li agradi el teatre. Un alumne ha demanat, és un musical? […]
CABARET: EL MUSICAL Llegeix més »











