ALUMNES DE 3r D’ESO COL·LABOREN AMB EL GRAN RECAPTE

Alumnes de 3r d’ESO han col·laborat aquests passats divendres i dissabte com a voluntaris a la recollida d’aliments del GRAN RECAPTE. Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte d’aprenentatge i servei SOM SOLIDARIS que enguany ha iniciat el centre en col·laboració amb Caritas. L”objectiu és conscienciar els nostre joves de la importància de la participació en les associacions de caire social del nostre entorn per fomentar el compromís amb la construcció d’una societat més justa, cohesionada i arrelada al  territori.