Portada

¿QUIÉN MATÓ AL COMENDADOR?

Els alumnes de 4t d’ESO i els de Batxillerat han anat a veure Fuente Ovejuna a Barcelona. Una de les obres que estudiem a l’àrea de literatura. Aquesta gran obra del teatre barroc surt al carrer per actualitzar i presentar en clau contemporània el clàssic de Lope de Vega. La companyia Obskené fa una adaptació contemporània amb

¿QUIÉN MATÓ AL COMENDADOR? Llegeix més »

GUARDONATS ALS PREMIS 30 D’OCTUBRE

Volem des d’aquestes pàgines, felicitar molt sincerament als artistes del Marta Mata, guanyadors dels guardons 30 d’octubre que l’Ajuntament de Salou concedeix cada any a la creativitat dels nostres nens i joves i que es van repartir ahir al TAS. A l’Elisabeta Vock, pel seu premi d’arts plàstiques, ben merescut; quina preciositat de dibuix que

GUARDONATS ALS PREMIS 30 D’OCTUBRE Llegeix més »

HALLOWEEN A LA BIBLIOTECA

A finals d’octubre passen fenòmens estranys a la biblioteca del nostre institut. Apareixen ratpenats penjant del sostre, teranyines al voltant de les taules, algun fantasma lector vaga per tota la sala vestit de negre… Halloween s’apropa… I per celebrar-ho anem a la biblioteca a escoltar històries de por. Aquest any l’alumna Hanna Arrillaga i el

HALLOWEEN A LA BIBLIOTECA Llegeix més »

PARTICIPEM A LA CODEWEEK

EUROPE CODE WEEK 2017 La setmana europea de la programació és un conjunt d’esdeveniments que es celebren a tota Europa entre el 7 i el 22 d’octubre. L’objectiu és apropar aquest món als estudiants, docents, AMPAs i entitats interessades. Les professores Beatriz Milian i Manoli Luque amb els seus alumnes han participat fent activitats de programació amb Scracht. L’organització ha

PARTICIPEM A LA CODEWEEK Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut