SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

Per celebrar la setmana de la mobilitat sostenible el nostre institut organitza una bicicletada. La policia de Salou ens acompanya en tot el recorregut obrint pas, tallant el trànsit i ajudant els alumnes que tenen algun problema amb la bicicleta.

La bicicletada de divendres no només va moure a molts dels alumnes de 2n i 4t d’ESO a fer esport, sinó també a promoure hàbits de mobilitat sostenibles, segurs i saludables. Vam escollir moure’ns en bicicleta pels voltants de Salou, però també animem a que la gent es desplaci a peu o en transport públic. D’aquesta manera millorem la qualitat de l’aire i reduïm la contaminació.